Dag 16: Page

14 augustus 2013 - Page, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag hebben we het rustig aangedaan. Rond half elf vertrokken richting Page. Maar ongeveer 1,5 uur rijden. Als we bijna bij Page zijn, passeren we Antilope Canyon. We willen graag de Lower Canyon bezoeken, maar je moet op een Navajo-gids wachten die je naar de ingang van de Canyon brengt. We zouden op z'n vroegst pas om 15.00 uur " begeleid" kunnen worden en aangezien de klok inmiddels weer een uur terug gegaan is, betekent dat we bijna 3 uur moeten overbruggen. Daar hebben we geen zin in, dus we besluiten morgenochtend vroeg terug te komen. Een kwartiertje verderop ligt Horse Shoe Bend. Een gebied waar de Coloradorivier een hoefijzer (horse shoe) vorm maakt. Mooi om te zien, maar voor de mensen met hoogtevrees, een ware kwelling.

Na een inspannende wandeltocht gaan we daarna direct naar ons hotel en brengen de middag door bij het mooie zwembad. De temperatuur is rond de 100 F, dus we hebben weer aan onze kleur gewerkt.

Morgen vroeg op voor een nieuwe poging om Antilope Canyon te bezoeken en dan door naar Bryce!

1. Diana:
    15 augustus 2013
    Hi guys! Hoop dat jullie vandaag Antelope Canyon kunnen bezoeken, het is echt het wachten waard.
    Jullie alternatief om de Horse Shoe Bend te bekijken was geen slechte zet. Mooie foto!
    Wij weten wat een moeite je moet doen om zo'n shot te maken, idd geen aanrader voor mensen met hoogtevrees.
    Smeren jullie je wel goed in, 100 F klinkt hottiehot..
    Big hug vanuit Rotjeknor XX
  2. Fam.Werndlij/hellevoetsluis:
    15 augustus 2013
    Ziet er heel indrukwekkend uit ! Prachtig :)
  3. Sandra:
    Hallo vakantiegangers,
    Ziet er prachtig uit. Marco, hoogtevrees nog steeds niet overheen? Volgens mij genieten jullie van elke dag.
    Helaas zit onze vakantie er al op, en vandaag doet het nog eens regenen ook.
    Veel plezier nog..