Dag 4 en 5: Via highway 1 afzakken naar LA

4 augustus 2013 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Daar zijn we weer,

Na een dag off line te zijn geweest kunnen we nu weer volop aan de gang, gisteren zijn we van Monterey naar Ventura gereden over Highway 1, schitterende weg langs de Pacific Coast met onderweg zeehonden, zeeolifanten en pelikanen. We waren dan ook pas om half 9 bij ons hotel, dit mede door allerlei afsluitingen rondom ons hotel, maar we hebben het gehaald..........

De ochtend van vertrek vanuit Ventura werden we nog getrakteerd op een geweldige Amerikaanse parade die varieerde van Missen tot oude brandweerwagens tot oorlogsveteranen.  Amerikaanser kan het bijna niet!

Vandaag van Ventura naar Los Angeles waar we nu zijn, eerst doorgereden naar Santa Monica, waar de dames hebben gezwommen in de Pacific Ocean bij de wereldberoemde pier en daarna terug naar ons hotel pal langs de Highway 405 ligt

Morgen op zoek naar Hollywoods beroemdheden op weg naar Annaheim (Disney)